CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 16, 2011

Syair sedih

SEDIH



apa yang harus aku kesalkan
hidup ini bukannya untuk aku seorang












 tetap melangkah walau tiada arah
hampir tewas dan menyerah kalah
cuba mencari jawapan
tapi.....

tiada.......


aku sendiri
masih mencari
terus berjalan dan berlari...
tapi...

tiada sesiapa di sini.......















 aku pejamkan mata
sekali dengan rasa hiba
moga terpadam semuanya

begolak di hati
harus lupakan semua ini
sebelum bertukarnya hari

harus bangkit dari mimpi
kembali ke dunia nyata
seharusnya aku terus ceria.....











namun aku percaya
masih ada yang mendengar
semoga esok untukku terus bersinar
agar aku tidak lagi
sedih.













senyum seikhlas hati seperti seorang bayi...
semoga merubah hati dan dunia ini...
 
 
Ditulis oleh blogger

0 comments: