CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 1, 2011

semangat

semangat yang datang semalam
tiba-tiba menerjah dalam jiwaku
untuk aku terus bersemangat  mengejar impian
semangat yang datang semalam
menikam perasaan
yang tiba tidak diduga
disuntik oleh semangat mereka
yang begitu menagih impian
yang muncul tiba
semangat itu menjadi inspirasi semangat yang datang semalam
semangat yang datang semalam
berkobar-kobar seperti api kemarahan yang menyala
membakar minda dan jiwa
semangat yang datang semalam
mengubah segala prasangka buruk dalam diri
mampukah aku???tercapaikah aku??aduh...
katakan tidak pada prasangka ini
berfikir positif dan jangan pandang ke belakang
semangat yang datang semalam
mewujudkan impian yang tinggi
seperti tingginya gunung himalaya..
aku bangun semula dari kesusahan dan berjalan tanpa toleh dibelakang
tidak menghiraukan segala kata-kata orang
aku akan berlari selajunya untuk mencapai impian ini
kerana aku ada semangat ini..

doakan aku
ingatkan aku
berikan aku kekuatan
tunjukkan aku jalan ke arah impian
bimbinglah aku..
wahai kawan-kawan..........


-ann nur ain-
11.50pm

0 comments: