CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 22, 2011

pencinta sepi

hidupku ini.
sepi .....
pagi hingga ke malam hari
hanya duduk di satu sudut
menghabiskan segala luahan
dari hati yang sepi ini
hanya diari penemani diri dikala sepi
tiada yang menarik dalam hidupku
ibarat lilin yang tiada cahaya..
tiada apa yang perlu dibanggakan
tiada apa yang perlu dikatakan
ada apa pada diri ini
yang penuh dengan kebosanan
hanya diam itu sahaja yang ku tahu
tiada keseronokan yang aku kecapi
lagu2 cinta yang aku pasang saban hari
yang menemaniku
lagu yang melalaikan aku untuk melupakan segala keperitan jiwa ini.
bila lagu mendayu ....pasti jiwa ku bergetar..
dalam hati terus berkata
lagu itu lagu untuk diri aku
tiada yang boleh memahami diri aku
mengapa tidak mencoba mendekati aku
sedangkan aku hanya insan yang dahagakan sepenuhnya
dahagakan kasih sayang,cinta,sahabat,dan segalanya.
tapi aku bersyukur kerana aku tidak perlu menagih cinta
kerana cintaku hanya pada satu..
cinta padamu ...
cinta allah swt..
cintaku satu..
hanya satu...



dicipta oleh

-pencinta sepi-

0 comments: